Odmowa publikacji ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia w DZUUE

Siała baba mak, nie wiedziała jak

Moderator: Janosik

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bolero
Posty: 4
Rejestracja: 15 listopada 2017, o 19:11

Odmowa publikacji ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia w DZUUE

Post autor: Bolero » 20 sierpnia 2018, o 10:23

Witam,
Prowadzę przetarg nieograniczony o wartości powyżej progów unijnych. W wyniku pytań /wniosków wykonawców, jedną z trzech części zamówienia podzielono na 4 nowe. Zamieszczam ogłoszenie o sprostowaniu, informuję o wprowadzonych zmianach SIWZ, o zmianie terminów składania i otwarcia ofert, terminu związania ofertą, po czerech dniach przychodzi e-mail:

"Odmowa publikacji
Ogłoszenie w aktualnej formie nie może zostać opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Identyfikatory ogłoszenia .....
Informacja
Uprzejmie informujemy, że nie możemy opublikować modyfikacji do 2018/S 131-...... ponieważ nie można dodawać dodatkowych części zamówienia do ogłoszenia o zamówieniu za pomocą sprostowania."

Zapytałem oczywiście, co spwodowało taki stan rzeczy, bo jeszcze niedawno wszystko przechodziło bez problemów, otrzymałem natępującą odpowiedź:

"Decyzja o opublikowaniu nowej procedury opiera sie na rozporzadzeniu nr 1986/2015: "w przypadku gdy poprawki lub modyfikacje zawiadomien prowadza do zasadniczej zmiany warunków konkurencji, konieczne jest przedluzenie pierwotnych terminów lub rozpoczecie nowej procedury. oraz "instrukcje korzystania z formularza 14" dostepne na naszej stronie internetowej: "F14 sluzy do oglaszania drobnych zmian. Nalezy pamietac, ze w przypadku znaczacych zmian, ogloszenie powinno zostac ponownie opublikowane".
Pamietaj, ze nie oglaszamy nowych partii. Po prostu te nowe partie musza zostac ogloszone za pomoca ogloszenia o zamówieniu ze zaktualizowanym terminem, a nie zawiadomienia o korekcie, które, jak wyjasniono powyzej, jest uzywane w przypadku bledów lub niewielkich uzupelnien w tekscie do pierwotnej procedury przetargowej.
Moglismy opublikowac takie zmiany w przeszlosci, ale sa to bledy z naszej strony i nie mozna ich uznac za normalne procedury."

:o Co z tym począć ? Nanieść zmiany na formularzu Ogłoszenia o zamówieniu i jeszcze raz zmienić termin., czy też brnąć w kierunku unieważnienia postępowania (co też nie jest oczywiste) i rozpisywać nowe. Sprawa jest ponoć bardzo świeża, nie znalazłem żadnego orzeczenia czy opinii w tym zakresie, co więcej, wygląda na to, że taka interpretacja nie idzie w parze z naszymi regulacjami w tym zakresie.

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Ten temat ma 3 odpowiedżi

Musisz być zarejestrowanym i zalogowany użytkownikiem aby przeglądać odpowiedzi w tym temacie


Zarejestruj się Zaloguj się
 
ODPOWIEDZ